31.08.2016

Директор Бранд стратегии и иновации на Lions Festival сред лекторите на ФАРА

Още един участник в събитието е Сента Слингерланд, която в продължение на 8 години е Директор Бранд стратегии за Lions Festivals – организатор е на международно значими събития, като престижния международен фестивал на креативността Cannes Lions. Тя изиграва важна роля в трансформацията на Cannes Lions от едноседмично събитие за рекламисти в Кан, до институция и глобален стандарт за креативността. Слингерланд е също и главен редактор на месечното списание за реклама The Reel и редовен автор на Contagious Magazine. В началото на тази година работи в Бразилия, където консултира социални предприемачи в оформянето на техните бранд и бизнес стратегии. Сента редовно изнася вдъхновяващи лекции на теми като креативност и иновации на различни международни форуми. В своята лекция на ФАРА тя ще говори по темата “Как да печелим: бъдещето на печелившите проекти.”

© 2016 Българската асоциация на комуникационните агенции. Всички права запазени.